ایده آل سرویس
حق انتخاب با کیست ؟
در هیاهوی بازار و کوچه پس کوچه های آن و از پشت شیشه فروشگاه ها هزاران نوع کالا با نام و نشان های متعدد اعم از داخلی و خارجی خود نمایی می کنند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید
نظاره این همه طرح و رنگ ها ی متنوع و چشم نواز، پای هر بیننده ای را از پشت ویترین به داخل فروشگاه می کشاند.فروشنده از قیمت و مشخصات کالاهایش می گوید و اینکه کالاهای او بهترین در نوع خود می باشد. فروشنده فروشگاه مقابل نیز چنین می گوید و کالای خود را بهترین می داند .نقطه مشترک تمام کالا ها (به زعم فروشندگان ) بهترین بدون است، بدون اینکه سوال و پرسشی از خریدار در خصوص انتظار و نیاز او از کالای مورد نطر بنمایند .
آیا خدمات پس از فروش گسترده نیز جز لاینفک تمامی کالا ها میباشد ؟
· به راستی تمام کالا ها بهترینند ؟
· به راستی خدمات و ضمانت به خریداران به بهترین شکل انجام میشود؟
· به راستی کالاهای وارد شده به بازار مطابق با سلیقه خریدار میباشد ؟
· به راستی کالاهای عرضه شده در بازار مطابق با بودجه و درآمد خریداران می باشد ؟
· براستی حق انتخاب با کیست ؟
شرکت ایده ال سرویس که زیرمجموعه شرکت ایده آل می باشد بعنوان ارایه دهنده خدمات پس از فروش محصولات گروه ایده ال، در راستای اجرای اصول مشتری مداری و CRM به صورت کاملا علمی با بکارگیری از بهترین ابزار و نرم افزار های موجود ،از سال 1392 شروع به فعالیت نموده است .
در حال حاضر شرکت ایده آل سرویس دارای بیش از 200 مرکز خدمات پس از فروش در سطح کشور می باشد که در امر خدمات رسانی مشغول فعالیت و کمک به شرکت ایده آل سرویس می باشند .
جهت ارتباط با نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت ایده آل و دریافت قطعات اصلی، با شماره های 88717280-021 و 88718789-021 تماس بگیرید.